• Gamă completă
  • Livrare gratuită de la 199 lei
  • 30 de zile drept de retur
  • Plată cu cardul în siguranță

Customer Service Clienți

Livrare & Transport 

Articolele din magazinul on-line Brabantia România sunt diponibile atât la comandă, cât și cu livrare în 24-48 de ore. Termenul de onorare al unei comenzi semnalate „la comandă” este de 1-3 săptămâni. Termenul de onorare a unei comenzi semnalate în stoc este de 24-48 de ore. Cheltuielile de transport sunt achitate de către cumpărători și sunt afișate atât în coșul de cumpărături, cât și pe factura proformă. Taxa pentru transport se calculează în funcție de kilogramele coletului, iar pentru o mai mare acuratețe, această taxă vi se va comunica de către operator, în momentul confirmării comenzii.

- Informativ, taxa de transport este de 19.84 lei.
- Tariful pentru transport poate varia în funcție de zonă.
- Pentru zona 1 sau 2 (km exteriori), se calculează kilomteri suplimentari.
- Informativ: Zona 1: 43.4 lei; Zona 2: 63.24 lei cu TVA.

Dacă dorești ca expedierea să se facă de către un alt operator, te rugăm să menționezi numele operatorului. La comenzi de mai mari sau egale cu 199 RON, transportul este suportat de noi. Oferta este valabila doar pentru livrările în principalele orașe din România.

Retur

Pentru noi este important ca tu să fii mulțumit/ă de achiziția făcută. De aceea, în cazul în care te-ai răzgândit, nu ești satisfăcut de produsul achiziționat sau acesta a ajuns deteriorat la destinație, îl poți returna.  Acum că știi că e ok să schimbi produsul sau să-l returnezi, iată și care sunt pașii pe care trebuie să-i urmezi.
Potrivit Ordonanței de Guvern nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, poți returna produsele cumpărate din magazine online în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
*Totuși, noi am decis să extindem acest termen la 25 de zile calendaristice dacă returnați produsul în ambalajul original.
Perioada de retragere expiră după 14 sau 25* zile începând:
  • de la ziua încheierii contractului 

sau

  • de la ziua la care tu sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de tine, intră în posesia fizică a produselor (în cazul unui contract de vânzare)

sau

  • de la ziua la care tu sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de tine, intră în posesia fizică a ultimului produs (în cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singură comandă şi livrate separat)

sau

  • de la ziua la care sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de tine, intră în posesia fizică a ultimului lot sau a ultimei piese (în cazul unui contract privind livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau părţi)

sau

  • de la ziua la care tu sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de tine, intră în posesia fizică a primului produs (în cazul unui contract pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată)

  • Pentru a îți exercita dreptul de retragere trebuie să ne informezi cu privire la decizia luată de a te retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail.

Cheltuielile pentru returnarea mărfii vor fi suportate de cumpărător.

Rambursarea sumei plătite pentru produsele returnate se va face în termen de 14 zile de la primirea notificării de retragere sau până la primirea coletului cu produsul returnat, prin aceeași metodă folosită la achizitie: mandat poștal pentru plata la livrare sau rambursare în cont pentru plata prin transfer bancar.

Dacă ai primit un colet cu ambalajul deteriorat, resigilat sau despachetat, te rugăm să refuzi ridicarea coletului.

Pentru că protecția mediului este o preocupare pentru noi, îți recomandăm să trimiți produsul în ambalajul original. Aceasta nu este o condiție însă pentru returnarea banilor, conform legii 249/2015.

În cazul în care apar probleme legate de comanda ta, care nu pot fi rezolvate prin e-mail sau de către colegii noștri cu care discuți, poți lua legătura cu Marilena Bulai sau Ioanna Olărescu la adresa de e-mail: ..............................

 

Cum comand 

Pentru a putea cumpăra din magazinul Brabantia, trebuie să urmați acești pași.

1. Selectați produsele dorite.

2. Accesați coșul de cumpărături.

3. Puteți comanda fără să vă faceți cont sau puteți să vă creați un cont pentru a avea acces la istoricul cumpărăturilor Dvs.

4. Urmați pașii indicați și finalizați comanda.

Puteți cumpăra și prin telefon sau fax, la numerele 0332/ 40 78 53 (telefon) și 0232/233993 (fax) sau prin e-mail, transmițându-ne comanda Dvs. la adresa de e-mail:

Program: Luni- Joi: 08:30 - 17:30, Vineri: 08:30 - 17:00 

Plăți, Prețuri & Promoții

Plata se poate efectua cu cardul, prin virament bancar (comanda va fi livrata după confirmarea plății de către bancă) sau în numerar, în sistem ramburs, în momentul livrării coletului.

Datele necesare operațiunii bancare sunt:

*Beneficiar: S.C. FRAROM INTERNATIONAL EST S.R.L

*Cod unic inregistrare: RO5268781

*Nr. Reg. Comertului: J22/487/1994

*Capital social: 950.000 de lei

*Oras: Iași, str. Petre Vancea, nr.3

*Cont COD IBAN: RO56RZBR0000060013682981

*Banca: RAIFFEISEN BANK Iasi

Contract de vânzare bunuri și/sau prestare de servicii se încheie între un consumator (persoana fizică sau grupul de persoane fizice care achiziționează bunuri și servicii pentru uzul propriu și acționează în afara activității lor comerciale, artizanale sau liberale) și un profesionist.

Comanda va fi onorată în maximum 3 (trei) săptămâni, iar perioada maximă nu trebuie să depășească 30 de zile de la data la care a fost  transmisă.